L’Ajuntament de Castelldefels ha presentat un projecte sobre la millora de la qualitat dels serveis i compromisos establerts a les cartes envers la ciutadania dins del Programa Cartes i catàlegs de serveis de la convocatòria del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l’any 2021 de la Diputació de Barcelona, amb l’objectiu d’impulsar la millora continua de l’organització i donar compliment a la normativa de transparència, a partir del suport en l’elaboració d’un màxim de dues cartes de servei (Oficina d’Atenció Ciutadana i Platges), per tal de millorar la qualitat dels serveis i compromisos establerts a les cartes de serveis envers la ciutadania.
L’Ajuntament amb la voluntat de millorar les cartes de servei, ha realitzat dues enquestes amb el suport de la Diputació de Barcelona, per tal conèixer les expectatives i necessitats de la ciutadania envers els serveis d’OAC i Platges, amb l’objectiu de millorar la qualitat dels servei que es presten. Amb les aportacions rebudes, l’Ajuntament podrà definir uns compromisos de qualitat que donin resposta a les expectatives de la ciutadania.
Es pot participar a les dues enquestes als links següents:
• Enquesta sobre serveis a la Platja
• Enquesta sobre serveis a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)