13.6 C
Castelldefels
jueves, enero 23, 2025
0,00€

No products in the cart.

Un bar de barri barceloní, entre els 10 millors del món per anar a fer un mos, segons ’50 best’

Un bar de barri

El portal The world’s 50 best, a banda d’elaborar la llista dels 50 millors restaurants del món, també es dedica a fer altres rànquings dedicats a establiments de restauració pertanyents a categories diverses. 

N’hi ha una, en concret, que anomenen Low brow restaurants, que en català es podrien anomenar restaurants de baixa cultura, del poble, rudimentaris… Portat a la nostra cultura, vindrien a ser bars normals de tota la vida, els tradicionals. 

Un bar de barri

En aquesta mena de restaurants, la gent normal, el poble, hi va a fer un mos, a picar alguna cosa o a fer unes tapes mentre xerra i gaudeix de l’experiència tradicional, sense haver d’entrar en l’exquisidesa ni el sibaritisme. 

Un bar del Raval, al ‘top 10’ del món

La llista 50 best dels millors restaurants de baixa cultura inclou el Bar Cañete, que es troba al barri del Raval (carrer de la Unió, 17), a prop del Liceu.

Un bar de barri

Aquest establiment, fundat per una família amb ofici restaurador d’origen sevillà, ha mantingut la tradició de les tapes i els plats de bar de tota la vida. 

Dit això, val la pena apuntar que fa uns anys, cap al 2016, l’empresari i hostaler José María Parrado, responsable també de la Terraza Martínez, va recuperar el Cañete per mantenir-hi l’essència, tot aportant el seu toc de qualitat i refinament, sense deixar de banda el menjar més autèntic del bar normal. Això sí, prepara 40 euros per dinar o sopar. 

Un bar de barri

A banda de les tapes de sempre, qui vulgui plats més sofisticats, també en trobarà. I de turistes, tampoc en falten. 

Comparteixen llista amb el Bar Cañete, altres restaurants del món, ubicats a Texas, San Francisco, Nova York, Miami, París o Taiwan.

Víctor Endrino Cuesta

Redactor de RAC1

Veure més articles

Llicenciat en Traducció i Interpretació (UB – UVIC), periodista de RAC1 i RAC1.cat des de 2010, i creador de contingut.

Pots seguir-nos també: Instagram i Facebook
Encuentra más noticias;La Prensa

Artículo anteriorLasanya de carn picada
Artículo siguientePanna Cotta

Related Articles

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

*

Stay Connected

21,991FansMe gusta
3,912SeguidoresSeguir
22,200SuscriptoresSuscribirte
- Publicidad -spot_imgspot_imgspot_img

Latest Articles

Abrir chat
Hola!😊 ¿En qué podemos ayudarte?
Verificado por MonsterInsights