13.6 C
Castelldefels
jueves, enero 23, 2025
0,00€

No products in the cart.

El retorn al Camp Nou: el projecte, les obres i el calendari

El retorn al Camp Nou

Flick, Gavi, Lamine Yamal i Pedri: icònica visita a les obres del Camp Nou

Els joves blaugranes han presenciat l’estat de les obres de l’estadi acompanyats per Joan Laporta, Flick i Deco

El Barça intenta cimentar les bases per poder competir la temporada que ve; les futbolístiques i les d’un recinte que haurà d’estar a l’altura del moment.

El club blaugrana ha organitzat una visita a les obres de l’Spotify Camp Nou encapçalada pel president Joan Laporta, el tècnic Hansi Flick i el director esportiu Deco. Lamine Yamal, Pedri i Gavi, els joves que han de ser puntals del nou projecte també han visitat les obres d’un estadi que, des de la directiva, s’ha insistit que el Barça estrenarà a finals d’any.

Laporta, al capdavant de la visita d’obres (FCB)

El retorn al Camp Nou

De moment, aquesta imatge tan potent de les obres de l’Spotify Camp Nou, que ha rebut una visita ben especial per comprovar de primera mà com avança el procés de remodelació del temple blaugrana.https://www.ccma.cat/esport3/embed/destacat-noticia/3303926/

Gavi, Pedri i Lamine Yamal, molt atents a les explicacions sobre l’estat de la remodelació (FCB)

Ha estat la primera vegada que el nou tècnic culer i els joves talents blaugranes veien en primera persona les obres del Camp Nou.

Pedri i Lamine Yamal han arribat aquest dimarts a Barcelona després d’haver-se convertit  en campions de l’Eurocopa 2024, juntament amb Gavi, que també va presenciar la final a Berlín en directe.

La remodelació del nou Spotify Camp Nou va al ritme previst. Tot i alguns problemes d’execució de les obres, el club es manté ferm en la idea de tornar-hi a finals d’any i així ho ha expressat en una trobada amb periodistes per constatar in situ l’evolució dels treballs.

Segons el club, els terminis continuen dins del calendari previst i, per tant, continuen mantenint la mateixa data perquè els socis puguin accedir al recinte culer. En un primer moment, només amb la primera i la segona graderia operatives.

El retorn al Camp Nou

Per a l’estrena de l’estadi, en què el club continua insistint que serà al desembre, s’esperen una mica més de 60.000 espectadors. El Barça es planteja, fis i tot, jugar l’últim partit de la fase de grups de la Champions al nou Spotify Camp Nou. Això seria el 27 de gener. Aquesta és la intenció del club, però finalment qui hi ha de donar l’autorització és la UEFA.https://www.ccma.cat/esport3/embed/destacat-noticia/3303763/

La intenció és que el projecte sencer estigui acabat a començament de la temporada 26-27, llavors ja estarà operatiu al cent per cent i només faltaran per enllestir els últims detalls.

Pel que fa a la polèmica al voltant de les condicions laborals dels 1.750 treballadors que hi ha actualment fent les obres, el club ha explicat que en 412 dies de feina han tingut 8 inspeccions laborals però que, de moment, cap ha acabat en sanció.

Tensió per definir les seus del Mundial 2030
Recreació del nou Spotify Camp Nou (FCB)

El retorn al Camp Nou

El nou Palau

L’altre projecte pendent és el del nou Palau Blaugrana, que en aquest cas està en fase de projecte, i amb la intenció de començar les obres el primer trimestre del 2025. Amb un nou model, respecte del que s’havia previst inicialment, atenent l’augment de la capacitat.

Redacció Esport3

3Cat

Related Articles

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí

*

Stay Connected

21,991FansMe gusta
3,912SeguidoresSeguir
22,200SuscriptoresSuscribirte
- Publicidad -spot_imgspot_imgspot_img

Latest Articles

Abrir chat
Hola!😊 ¿En qué podemos ayudarte?
Verificado por MonsterInsights