La Policia Local de Castelldefels i Mossos d’Esquadra van aixecar 59 actes per no respectar el confinament perimetral comarcal (i el toc de queda nocturn) entre els dies 15 i 21 de febrer • D’altres actuacions inclouen 6 denúncies a persones per no portar mascareta en llocs d’ús obligatori, 7 per participar o organitzar reunions de més de sis persones, 2 per superar el límit d’aforament o per no respectar la distància de seguretat en establiments, 1 per consum compartit de begudes alcohòliques a la via pública o espais oberts al públic i 7 més per no respectar d’altres limitacions o obligacions establertes per motius de salut • Cal complir amb les normes de seguretat sanitària, per la salut de tots
Castelldefels, com la resta de Catalunya, segueix sota les mesures de restricció de mobilitat associades a la lluita contra la pandèmia de la COVID-19, que inclouen el confinament perimetral comarcal i el toc de queda nocturn (prohibit circular sense causa justificada entre les 22h i les 6h de cada dia). La Policia Local i els Mossos d’Esquadra han procedit de nou a denunciar a aquelles persones que, sense tenir un motiu justificat (qüestions de salut, feina o la cura de persones dependents, entre d’altres), se saltaven aquestes restriccions de moviments que busquen baixar el nombre de contagis per la COVID-19. En total, ambdós Cossos de Seguretat van aixecar 59 actes per aquests incompliments els darrers dies (entre el 15 i el 21 de febrer).
També es van posar 6 denúncies a persones que no portaven la mascareta en llocs d’ús obligatori, 7 per participar o organitzar reunions de més de sis persones, 2 per superar el límit d’aforament o per no respectar la distància de seguretat en establiments, 1 per consum compartit de begudes alcohòliques a la via pública o espais oberts al públic i 7 més per no respectar d’altres limitacions o obligacions establertes per motius de salut.
El consistori torna a recordar la importància del compliment estricte de totes les normes de seguretat sanitària, ja que no només està en joc la salut de cada individu sinó la de tota la ciutadania.