La UE Castelldefels
La UE Castelldefels. El primer equip de la Unió Esportiva Castelldefels, en plena celebració dels 75 anys de vida del club, debuta aquest dissabte 5 d’agost en competició oficial. Els grocs disputaran a partir de les 19:30 hores el partit de la primera eliminatòria de la Copa Catalunya absoluta. El seu rival serà el CFJ Mollerussa i l’escenari del duel serà el Municipal de la localitat lleidatana.
Recordem que es tracta d’una eliminatòria a partit únic. Si guanya, la Unió Esportiva passarà a segona ronda. En cas de desfeta, l’equip quedarà eliminat de la competició que organitza cada any la Federació Catalana de Futbol.
Els mariners es troben en plena pretemporada i ja han disputat partits contra rivals com el CE Júpiter i el CE Manresa (ambdós dins del Torneig d’Històrics).
La UE Castelldefels
A banda d’aquests, el proper dimecres 9 d’agost jugarà un partit amistós pels 75 anys del club. Al Municipal de Canyars, el seu rival serà el RCD Espanyol B.
La resta de partits de la pretemporada inclouen el tradicional partit de la Festa Major de Castelldefels. UE Castelldefels i UD Vista Alegre es veuran les cares el dimarts 15 d’agost al Municipal de Can Vinader-Fernando Pintado.
Els altres rivals previstos fins a principis de setembre inclouen el FC Santboià (20 d’agost, al Municipal Joan Baptista Milà), FC Martinenc (23 d’agost, al Municipal de Canyars), CE Júpiter (27 d’agost, al Municipal La Verneda) i FC Vilafranca (3 de setembre, al Municipal de Canyars).
Un any més competint a la Tercera Federació de futbol (i amb premi extra)
Els homes que dirigeix Miki Carrillo (7 temporades seguides com a primer entrenador groc) competiran la temporada 2023 – 2024 al grup V de la Tercera Federació, antiga Tercera Divisió.
Els grocs, que van acabar la passada campanya a la sisena plaça de la classificació, debutaran el 10 de setembre a casa contra el CP San Cristóbal.
La UE Castelldefels
Els rivals de la Unió Esportiva inclouran la UE Tona, FC Girona B, AE Prat, CF Montañesa, UE Rapitenca, FC Vilafranca, CE L’Hospitalet, FE Grama, UE Olot, CF Peralada, Reus FC, FC L’Escala, CFJ Mollerussa, CF Pobla Mafumet, UE Vilassar Mar i CF Badalona.
El sisè lloc de la passada temporada a més ha comportat que els castelldefelencs disputin enguany la Fase Autonòmica de la Copa Federación, competició que organitza la Real Federación Española de Fútbol (RFEF). Els quatre semifinalistes de la Copa Federación obtindran una plaça a la Copa del Rei.
Objectius de Desenvolupament sostenible
